יום שבת, 29 בנובמבר 2008

איך לדבר עם אנשים – חלק 2

הכינה וכתבה
תמר קורן
http://tamarkoren.successuniversity.com/
התנגדויות שקיבלתם שבוע שעבר האפלינים שלכם קיבלו לפני שנתיים
איך לומדים משחקי תפקידים,עם הספונסר שלך?עם הבודי? צריך להיות עם בטחון כדי שזה יעבוד
בתזמון שלנו אנחנו מחפשים אנשי מפתח,אנחנו בעסק של שיווק גם אם יעירו אותנו מתוך שינה צריך להיות
לנו תסריט בנוי,אני מחפש אנשי מפתח,ללמוד להקשיב לאנשים
אם מישהו אומר לי שהוא אוהב לעבוד במוסך 10 שעות ביום
ובעוד 40 שנה אני יוצא לפנסיה,אדם כזה אפילו לא פתוח להקשבה
אנו מחפשים את ה10 אנשים שירוצו בהבנה שלנו שזה הדבר הכי מדהים שיש
חלקם יימצאו עניין במוצר,חלקם בלעשות הכנסה נוספת
השאלות יהיו :מה זה? אני צריך להראות לך,אני אשלח לך לינק החלוקה היא ל3 באנגלית נשמע טוב יותר
suspect חשוד prospect-מועמד ואדם שיעשה ההחלטה student\distributer
אנו בעסק של לעזור לאנשים,אבל ניתן לעזור רק למי שרוצה לעזור לעצמו.
בשיטת השאלות ,האם היית רוצה להתקדם בחיים?האם תרצה יותר כסף,האם היית רוצה להיות עצמאי?
כן תלוי במה זה כרוך,יופי
יש לי אינפורמציה שהייתי שמחה לשלוח לך,מתי תהיה מול מחשב?
צריך ליצור תחושת דחיפות צפייה תוך 48 שעות זה חם,לקבוע שעה ויום ביומן ולרשום זאת מול האדם או להגיד
אם זה בטלפון קבעתי לי ביומן
האינטגריטי שלנו צריך להיות כל הזמן, קבוע בדם,לא רק להגיד אלא להתכוון,כל הזמן לעשות טלפונים, לשלוח לינקים,להיות בתהליך,מה שמצרף אנשים זה אנשים,הכלים הם רק כלים,
הם מסננים אם האדם הוא חשוד,או מועמד, המטרה של הלינק היא להעביר אנשים לשלב הבא,
מתוך 10 לינקים 7 יגידו זה לא מעניין,3 יעברו לשלב הבא,
הפסיקו להגיד האתר לא עובד,המטרה היא לסנן ולמצוא את אלה שרוצים להבין יותר.
מי שלא יראה את הלינק ברצינות לא ניתן להעביר בטלפון את המצגת של סקסס,ועדיין יש אנשים
שעושים over selling בטלפון וזאת לא המטרה,המטרה להביא אותם לצעד הבא כל אחד והנקודה
שבה הוא יראה את זה או לא. לסנן
כשחוזרים לאנשים אנחנו לא נסגור אותו,לא נשכנע אותו למה זה טוב עבורו כל מה שנשאל אותו זה מה אהבת?
התשובות יהיו ב3 צורות
זה נראה מעניין-עבורך
אני לא אוהב למכור,אני לא רוצה שיווק רשתי,לא משכנעים בודקים אם רוצה להיות לקוח מועדף ,סטודנט
זה פירמידה-למה אתה מתכוון? רוב האנשים לא יודעים מה זה שיווק רשתי
קודם כל תלמדו בורות היא פגע רע ברגע שתהיה לכם ההבנה יהיה לכם החוסן
תקראו ספרות שמדברת על הכנסות פאסיביות,עושר,שיווק רשתי ואז תהיה לכם ההבנה באיזה עסק אתם נמצאים חברות כמו קוקה קולה ,קולגייט ואפילו מרצדס מוכרים ככה.
אם הם מתעקשים,להודות ולהמשיך הלאה בטח שלא להביא למצגת אין טעם.
אם הוא לא הבין מהאתר,אין טעם האדם נעול.
אדם שלילי מוריד לכם האנרגיה אל תנסו להתמודד לכו הלאה
some will some wont so what someone is waiting
שחררו באהבה
התשובה השלישית,התשובה שאנו מחפשים וואו מה זה,ספרי לי עוד מה זאת האוניברסיטה
מראה על עניין יש לנו מועמד,מעולה,אני אשמח לענות לך,
אנו נעלה על הקו שותף,חבר,ואחד האנשים שנתנו לי הרבה אינפורמציה,
זה התהליך,לינק,ועידה והנחיה לשלב הבא
בראש האדם הוא חיובי זה לא אומר שיצטרף אבל זה מראה על מועמד ולא חשוד
אנשים שיגיעו לשלב של ועידה והקשבה ואחכ ל SUG ברוב המקרים יצטרפו.
כל התהליך בא בתת המודע של האדם לשכפיל,אם אתם מאריכים בדיבור קילקלתם לעצמכם
כל הזמן אנשים בודקים אם גם הם יכולים לעשות מה שעשיתם איתו,לפשט התהליך.
במכירות מלמדים,לקבוע פגישות,לסגור התנגדויות,
הם בודקים כמה קל ופשוט אל תסבכו...
לשלוח לינקים ללא שיחה-טעות ולא שכפיל

מודעות בעיתון לא שכפיל
מערכות יחסים -עובד,
בפניות צריך לפנות לשני בני זוג ששניהם יהיו נוכחים בסוג .

איך עושים שיחות ועידה
אנא פנו למדריך להתחלה מהירה
הכינה וכתבה
תמר קורן

אין תגובות: