יום שני, 10 בנובמבר 2008

בית ספר לשיווק רשתי - שיעור 2 - אושרת פרץ www.osher.successuniversity.com

שיעור 2 - מה מאפיין מנהיג?
1. קובע ביומן ימים ושעות לשליחת לינקים 3-5 פעמים בשבוע
2. מפתח בסיס לקוחות על ידי שימוש במוצר – לוקח קורסים
3. 100% משתמש במוצר – משתמש בכל המוצרים (לוקח קורסים מכל התחומים, מקשיב ל CD וראוה את הDVDS)
4. זמן יומי להתפתחות אישית – מכניס התפתחות אישית ללו"ז היומי.
5. נוכחות בכל האירועים, וחייב להיות באירועי חברה גם את צריך לנסוע 3 שעות בשביל זה
6. משתמש בסיסטם
7. מנהיג עובד עם מישהו שנה, לא מאחר לפגישות או לפולו אפ אם אתה אומר שתתקשר ב 18:45 אתה מתקשר ב 18:44 אתה תמיד מקדים ואף פעם לא מאחר, אם הכנס מתחיל ב 8:30 אתה בא ב 8:00 לעזור
8. מאדיר את האפ ליין שלו ואת הארגון שלו.
אי אפשר להיות נביא בעירך. כשאתה מדבר עם המשפחה שלך על כל הכסף שהם יכולים לעשות והם מזכירים לך – "את לא זוכרת שפתחת דוכן בשוק הפשפשים והפסדת 20 ₪ באותו סופ"ש. את לא זוכרת שחילקת עיתונים ואף פעם לא התעוררת בבוקר (בסוף אבא שלך היה צריך להתעורר)
אתה מעצים את האפ ליין שלך ואז אתה מביא את המועמדים שלך אליהם כשאתה רק מתחיל כי הם המומחים. והרבה חברים משפחה ושכנים ישמעו מהאפ ליין שלכם את מה שהם לא ישמעו מכם. גם המפיצים שלכם הרבה פעמים יצטרכו לשמוע דברים מהספונסר שלכם שהם לא יכולים לשמוע מכם למרות שאמרתם להם. כמה פעמים אמרתם להם, תקשיב זה מה שאתה צריך לעשות, אתה אומר לו 10 פעמים ואז אתה מביא את הספונסר שלך והוא אומר בדיוק את מה שאתה אמרת ואז המצורף שלך יגיד לך – למה לא אמרת לי שזה מה שצריך לעשות יכולתי לחסוך את כל הזמן הזה אם הייתי יודע את זה קודם. המצורף שלך לא יכול לשמוע את זה ממך כי אתם חברים יותר מידי זמן, או שאתם עובדים באותה עבודה כמה שנים או שזאת אחותך או כל סיבה אחרת. לכן אנחנו כל הזמן מעצימים את הספונסר שלנו
9. שליליות לא הולכת אף פעם למטה. תמיד למעלה.

10. מנהיג הוא שחקן מרכזי. שחקן מרכזי עושה סיסטם. אנשים בודדים לא שורדים בעסק הזה לאורך זמן. אנשים שעושים סיסטם עושים הכנסה פאסיבית לטווח אורך. הם מלמדים אנשים אחרים לעשות סיסטם והכנסה פאסיבית לטווח ארוך. סיסטם בנוי לפי שלבים. ולא משנים כלום. כי אם עושים משהו לדוגמא אומרים אני יעשה אתר משלי ואשלח אותו במקום את SUCCESS-IL מה בעצם אתה משדר לאנשים שלך, שהם צריכים לקחת את האתר ולשנות אותו. זה לא עובד ככה. צריך לעקוב אחרי הסיסטם זה חלק מתהליך העצמה של האפ ליין.

11. אתם רוצים לבלות זמן מסוים בפגישת 48 שעות כדי להראות להם מה הם התכונות של מנהיג.

מה זה סיסטם
רשימה:
50 אנשים זה לא מספיק, 70 אנשים זה לא מספיק, זה חייב להיות לפחות 100 אנשים .
למה זה כל כך חשוב? כי אני הייתי בעסק וראיתי מה קורה אם אתה לא יושב איתם ועשה רשימה. אם אתם שולחים אותם הביתה ואומרים להם לעשות את הרשימה לבד. אנשים לא הולכים הביתה לעשות רשימה. בגלל שרק סיימת לעשות להם מצגת ואמרת שצריך 5 אנשי מפתח ואם יש לך 5 ולהם יש 5 יש לך 25 625, 3125, 15625, 78125, ביליון , טריליון, כל מה שאתה צריך זה 5 אנשים. ואז מה קורה, אתה עושה את המצגת ואז הם חשובים על זה שהם צריכים להביא 5 אנשים אז אני עושה את המצגת לדפנה והיא נוהגת הביתה וכבר יש ל 5 אנשי מפתח עוד לפני שהיא מגיעה לחנייה שלה. והיא חושבת על דני ששונא את המשרד, שמתלונן על הבוס הוא תמיד מלווה ממני כסף לארוחות, מה עם מירי, היא תמיד מחפשת עסקאות, היא מכרה בשוק הפשפשים, היא מכרה AVON, היא הייתה בהרבלייף, NUSIN, OLDSKIN, INBTWEEN SKIN , היא מתה על הדברים האלה, היא תהיה מושלמת לזה. ומה עם האיש הזה, שתמיד חוזרים לו הצקים? תמיד מבקש כסף, הוא מושלם בשביל זה. יש לה כבר 5 אנשי מפתח מוכנים בראש שלה. אז למה לעשות רשימה. אלינה ותמר רוצות לעזור לי אז הם אומרות לי לעשות רשימה של 100 אנשים אבל הם לא מבינות שלי יש את החמישייה המושלמת, להרבה אנשים בטח יש בעיה עם זה אבל אני – יש לי את החמישייה. אז כל מה שהיא צריכה לעשות זה לנוח ולהירגע ולחכות לכסף שיכנס לבנק אז אני אומרת לה שיש מפגש ביום שני והיא רוצה להזמין את האנשים שלה. היא עושה את החלק שלה ומתקשרת לחמישייה המושלמת. ואומרת להם שיש מפגש ביום שני בערב 19:30. ותוודאו שאתם שם. וכמובן שהאנשים מתחייבים שהם יבואו כי כולם צריכים את זה. וביום שני מה קורה? הם לא באים. והמפיצה אומרת תחכו, אולי יש פקק באיילון, אולי קרה משהו, אולי הם לא מוצאים את הכיתה והיא מבקשת שנחכה ולא נתחיל ושלחת יחידת חיפש ומסוקים. ומה קרה? האנשים שלה לא שם. הגיעה רק אחת. אתם חושבים שהיא מתלהבת מזה שיש לה אורחת אחת? ומוקירה תודה על זה שיש לה אורחת אחת? או שהיא חושבת על הארבעה שלא באו והמפיצה אומרת לאורחת שלה – את מאמינה לזה? הזמנתי את זה מהמשרד שתמיד אין לו כסף והוא הבטיח שיבוא, ואחותי, אחותי היחידה דם ובשר היא הייתה אמורה להיות כאן. זה אמר לי שהוא יבוא ההוא אמר שיבוא ואת היחידה שהגיעה. אז מה חושבת האורחת? "מה לעזאזל אני עושה פה? גם אני יכולתי להישאר בבית לראות האח הגדול". המפיצה כל כך עצבנית על ה 4 שלא באו, היא יוצאת מהמפגש ואפילו לא מחכה להגיע הביתה. היא מתקשרת אליהם מהאוטו ומה קורה? לכולם יש אליבי מצוין. "תראי רק יצאנו מהבית ולחתול יש שלשול, אל תדאגי אנחנו נבוא שבוע הבא". ומה קורה בשבוע שאחרי הם גם לא באים. ושוב היא מצלצלת אליהם ויש להם תרוץ מעולה ושוב הם מבטיחים לבוא שבוע אחרי, ומה קורה שבוע הבא? שוב פעם הם לא באים. ולמה הם לא באו ? כי הם מראש תכננו לא לבוא. אבל הרבה אנשים במקום להגיד שהם לא יבואו כי זה לא מעניין אותם או כדי לא לפגוע בך הם פשוט אומרים שהם יבואו ואז הם לא באים. ואז הם נפגשים איתך במקרה והם ממציאים תרוץ. ושאר האנשים באמת מתכננים לבוא אבל מה שקורה זה שאנשים לא משתמשים ביומנים אנשים מתכננים את החיים שלהם לפי טלוויזיה. הם תכננו לבוא כי זה נשמע מעניין, והם חזרו מהעבודה והיה האח הגדול בטלוויזיה ואז משהו אחר, ואז חדשות ואז סרט ומה שקורה הם מתעוררים ב 23:00 ואז הם אומרים זה לא הלילה שהיינו צריכים ללכת לפגישה?
ומה קורה למפיצה שהייתה כל כך מולהבת 5 שבועות אף אחד לא בא. אחרי 5 שבועות יקרו שני דברים: היא תעזוב – דברתי עם כולם והם לא באים, היא בראש שלה דיברה עם ה TEAM הם צריכים את זה. זה מושלם בשבילם היא יודעת שזה טוב להם. הם עושים מה שהם רוצים. ומתמודדים עם התוצאות אח"כ. ולמרות שהם צריכים את זה הם מעדיפים להיות קורבנות ולא להצליח כי אז על מה הם יתלוננו? והמפיצה לא מבינה את זה. בראש שלה היא דברה עם כולם. העסק הזה לא עובד לה. והיא אומרת אני לא יודעת איך זה בתל אביב אבל בחיפה אנשים שונים. אני לא יודעת איך זה בישראל אבל ברומניה זה אחרת.
אנשים הם שונים בכול מקום. והיא תסביר לך למה זה לא יעבוד.
הדבר השני שהמפיצה תעשה הוא להפוך לאורחת סדרתית במפגשים השבועיים. היא תבוא לכל פגישה בלי להביא אורחים ובלי לעשות כלום חוץ מזה. היא לא תגיד שזה לא עובד, יש אנשים נחמדים ואווירה טובה והיא תעדיף לבוא מאשר לראות טלוויזיה.

אנחנו נעשה ביחד רשימה של לפחות 100, אתם חשובים שאני לא יודעת מה היא תגיד? ברור שהוא תגיד שאין לה 100 אנשים. זה מתוכנת ב DNA שלה, ואז נוציא את חוברת להתחלה מהירה ונגיד – מי את מכריה שקוראים לו משה, או מיכל או דוד או דפנה. מי את מכירה שהוא מתולתל, גבוה, רזה. ואני אגיד לה לכתוב והיא תלחם בי. כי מה היא עושה? היא שופטת אנשים בראש היא תגיד זה לא מתאים הוא עו"ד או יש לו יותר מידי כסף. ואני אלחם בה. אני רוצה את כל השמות. ואיפה הפלאפונים? וספרי המחזור? והמחברות והיומנים? וכרטיסי ביקור? וספר טלפונים? ואז נפתח ספר טלפונים ונגיד – יוסף שמעוני- למה הוא לא ברשימה? היא תגיד הוא רופא, הוא לא מתאים. אז אני אגיד תרשמי אותו אני אלחם בה כל דקה. איפה הרשימה של החתונה שלך, הרשימה ששולחים שנה טובה, ואם עדיין אין לה 100 אנחנו נוציא דפי זהב ונעבור לפי מקצועות מא' עד ת' אפשר להוסיף ככה עוד 100 שמות. היא תעשה רשימה של לפחות 100 איש. ואז היא תבחר את 15 הכי מצליחים ברשימה ותשלח להם לינקים. כי להכי מצליחנים אתה לא מצלצל. אם אני אסתכל ברשימה של כל אחד מכם, ל 15 המצליחים הגדולים אתם לא מתקשרים כי אתם מפחדים לצלצל אליהם, ואז מה שיקרה בעוד שנה אתם תבואו למפגש חודשי ותראו את האנשים האלה שאתם מפחדים להתקשר אליהם ויהיה להם ארגון גדול של 300 או 400 אנשים.כי זה מה שקורה לאנשים האלה, אבל הביעה היא שהאנשים האלה לא בארגון שלך כי אתה פחדת להתקשר אליהם ואבי (מפיץ אחר) לא פחד.
צריך להתחיל לטלפן לאנשים מהרשימה ולשלוח להם לינקים, לעשות שיחות ועידה, ולהביא אותם לSUG
נעשה טלפונים ביום שני וביום חמישי. אני רוצה שכל פעם נטלפן ל 15 אנשים. ואז היא תגיד תשמע יהיה לי ארגון מהר מאוד. ואז אומרים לה, תאמיני לי לא כולם ירשמו. ואז היא תגיד אתה לא מבין זה אנשים שהם חברים שלי. אני עובדת איתם, אנחנו בקנטרי ביחד, צריך להגיד לה שהם לא ירשמו, ואז היא תמשיך במחשבות גדולות שהיא צריכה לשכור אוטובוס לאירוע הבא של SUG כדי להביא את האורחים שלה לאירוע. ואני אחזור ואגיד הם לא יבואו ואז נעשה 4 שיחות ועידה ואז אנחנו נגיד להם שהם האנשים החשובים ביותר שהיא מכירה וכל שאר ה 11 לא חשובים כי הם לא צריכים להיות בשיחת ועידה. אין מקריות בחיים. הם לא אמורים להיות שם. אנשים ששלחתם להם לינק והם לא ראו זה בסדר, כי הם לא אמורים לראות ואז יצטרף 1,2 כי ככה זה עובד, כי היא העצימה את הספונסר שעושה את זה יותר טוב ממנה ויש לי יותר אמון איתם כי האנשים יודעים שהעסק הקודם שהיא ניסתה לא הצליח אבל אתם לא מכירים אותי אני איש מצליח בעסק ואני חבר שלה והיא רק התחילה אני המומחה ולי תאמינו . אני אצייר הכול. אתם תראו את האפשרויות ולי אתם תאמינו ואז 1.2 ירשמו ואז אומרים למפיצה את יודעת מה את צריכה לעשות להם? את האי מייל ברוכים הבאים. וזה חייב להיות ב 48 שעות לאחר שהם הצטרפו. את תעשי את זה ואני אעזור לך אם צריך. זה פשוט לקרוא את זה אבל אני רוצה שאת תעשי את זה כי אתם יודעים מה אני עושה עכשיו בתוך שבוע היא הפכה ממועמדת למפיצה. היא כבר משכפלת את החלק הראשון. ואני אעזור לה בכל מקום. וה 11 אנשים שלא ראו את הלינק או לא הגיעו לפגישה הם היסטוריה. אני אגיד לה עכשיו תלכי לרשימה שלך ותמשיכי ממספר 16 עד 31. ובואי נתחיל לשלוח להם לינק. אפשר לעשות פגישות אחד על אחד לרוב עם האנשים שפוחדים להתקשר אליהם. היא תגיד מה עם ה 11 הראשונים - הם לא קיימים יותר. זה העסק שלכם. אם אני שולח לך לינק ואתה לא רואה אותו אחרי 3 פעמים ששלחתי אותו אתה לא ברשימה שלי. אתה לא מתאים במילא לעסק הזה. זה עסק של מחויבות , זה עסק של המילה שלך, אם אתה אומר שתראה את הלינק ולא רואה זה ברור שזה לא הזמן בשבילך וזה גם לא עסק בשבילך אז למה לטרוח. אתם ממשיכים לרדוף אחרי האנשים האלה – תשכחו מהם הם לא אמורים להיות בעסק שלכם ואם אתם פוגשים אותם בסופר והם אומרים שכחתי לראות אתם אומרים להם כנראה שזה לא מתאים לך. אתה מת לספר להם מה זה והם ישאלו מה זה עכשיו זה ההזדמנות שלי. היא רק רוצה להיות מנומסת. זה בסדר שלא הצלחת לראות כי כנראה זה לא בשבילך לא להגיד תשמע זה אוניברסיטה ואם אתה מביא אנשים והם נכנסים ומצריפים שנים ויש לך כבר טו בי טו ואז אתה יכול לעשות דאבל ויש אנשים שעשו את זה בשבוע ויש לך סייקלים ואז אתה צריך 2 ו4 והם לא מבינים כלום. אם הם רציניים הם יראו את הלינק או יתקשרו להגיד שלא הספיקו. וכל הלאה האנשים החדשים מתחילים אותו הדבר. וככה המפיצה החדשה יכולה להיות עם עסק של 12 אנשים אני כבר לא צריכה לצלצל אליה שתבוא לאירוע כי היא יודעת שזה עובד. ואנשים שלה הביאו אנשים היא מפיצה שלי לכל החיים. זה מה שקורה וכל זה מלעשות את הרשימה ביחד. אנחנו נלמד אותה לשלוח לינקים ונשלח איתה לינקים ביחד.
זה העסק , צריך להכניס אותה כמה שיותר מהר לזה ולהכניס כמה שיותר אנשים לקבוצה שלי אני רצינית לגבי רשימת הפחד. אם אתם תחכו מספיק זמן אתם תראו את האנשים האלה מקבלים אמבסדור. רוב האנשים בעסק מחכים שאנשים יבואו אליהם. שמישהו שהם היו איתו בתיכון יתקשר אליהם כשהם רואים טלוויזיה, הטלפון יצלצל ויגיד להם מירי תשמעי אנחנו היינו יחד בתיכון שמעתי שאת עושה משהו חדש ואני רוצה להירשם. את יכולה לספר לי על זה ? רוב האנשים החזקים שלכם ובואו מעומק לא מתוך האנשים שאתם מביאים באופן אישי. אבל אתם לא תגיעו אליהם אם אתם לא תביאו אנשים באופן אישי. אנשים יהפכו ללידרים או יזוזו מהדרך וכל זה מתחיל בצורה עסקית. לעשות רשימה , לעשות את העבודה, לשלוח לינקים. שיווק רשתי זה לא מתאים לכולם. זה צריך להיות שיווק רשתי מתאים לכולם אבל לא כולם מתאימים לשיווק רשתי. בעקרון זה מתאים לכולם, לאנשים שצריכים ללמוד, לאנשים שצריכים יותר כסף לכולם אבל הם לא מתאימים. כי הם לא מוכנים לצאת מהקורבנות. לדוגמא בתוכנית של תזונה, יהיו אנשים שלא רוצים להיות בריאים כי הם חולים הם חושבים על עצמם כחולים ואם תיקחו את המחלה הם לא יודעים מי הם. ועל אותו מטבע יש אנשים שלא מוכנים להיות עשירים. הם תוכנתו לכך מלידה. וכל פעם שהם נהיים מצליחנים הם הורסים את זה. כי אנשים עשירים זה מישהו אחר ולא אנחנו. צריך כסף בשביל לעשות כסף וכו'. זה לא לפני שאנחנו מדמיינים את עצמנו כאנשים עשירים שאפשר באמת לעשות כסף ולהיות עשיר. אתם אמורים להיות עשירים, לחיות בשפע ולהיות בריאים. זאת זכות מלידה. בגלל זה צריך התפתחות אישית. אם אנחנו נכניס אנשים לתוך סיסטם יש לנו סיכוי אם נביא אותם לעשות אי מייל ברוכים הבאים, רשימה לשלוח לינקים זה סיסטם שכפיל שאפשרי. זה נראה כאילו זה הרבה פחות עבודה לעשות איתם רשימה זה לוקח שעות אתם יודעים מה זה נכון. אבל זה חוסך הרבה זמן אח"כ. אם תבלו את הזמן הזה איתם בהתחלה אתם תחסכו לעצמכם שעות בדרך, בצירוף של אנשים חדשים בלשכנע אנשים.
אני יודעת בהתחלה זה היה הסיסטם שלי להתחנן אח"כ זה עבר לויכוח . זה יותר גבוה. הייתי מתווכחת עם אנשים למה הם לא נרשמים וכמה הם מטומטמים וגם זה לא עבד אז אתה לומד ולומד ולומד. תבלו את הזמן הזה, תנצלו את הזמו הזה תקדישו את הזמן הזה, תעשו את זה בסקייפ. תעשו את אותו הדבר צריך לתת לאנשים את הזמן הזה.
חלק מכם תגידו זה הגיוני זה מה שאני אעשה לכל אחד מהקבוצה שלי אבל מה עם זה שצירף אותי? הוא לא עושה את זה, הוא שלח אותי הביתה לעשות רשימה. בואו אני אגלה לכם סוד – הספונסר שלכם צירף אתכם בצורה הכי טובה שהוא ידע. כי אולי ככה צרפו אותו. ותבינו הרבה אנשים לא עושים סיסטם. הרבה אנשים יגידו זה רק מספרים כמה שיותר יותר טוב. תלמדו את מה שטוב. אם אתם לא תעשו יש לכם יש לכם שתי אפשרויות אתם יכולים לעזוב או שתתחילו סיסטם עם עצמכם. אף אחד לא יעשה יותר כסף מהעסק שלכם יותר ממה שאתם תעשו ממנו.
זה העסק שלכם. זה לא העסק של הספונסר שלכם. לא אכפת לי אם לחברה שלכם אין סיסטם, זה הסיסטם. תעשו אותו. אין שום סיבה שאתם לא יכולים לעשות את העסק הזה. אין שום סיבה שלא תעשו כמה אלפי דולרים כאשר אתם עובדים משרה חלקית אלא אם כן אתם בוחרים במודע שלא.
אתם בוחרים באופן מודע להוציא את הקורבן במקום את האחראי ואתם יודעים מה אני רוצה שתבחרו.
תודה
שעורי בית

כל זוג מטלפן ביחד ל 40 אנשים
לוקחים קורס מהאוניברסיטה
רואים את הסרט המרדף לאושר עם וויל סמית'
קורעים 10 חלומות מתוך 60 החלומות שרשמתם -
למה? כדי להגיע לחלום האחד והיחיד שעליו אתם מסרבים לוותר - זה הלמה שלכם האמיתי
תודה רבה
אושרת פרץ
www.osher.successuniversity.com
050-2158776

אין תגובות: